Forum Tymczasowe Forum Wojenne Strona Gwna Tymczasowe Forum Wojenne
Eternal Hunters
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Zrobilam test 4 dni temu i byl negatywny- kiedy powinnam zro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tymczasowe Forum Wojenne Strona Gwna -> Wojna z MB
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Sob 13:48, 05 Kwi 2014    Temat postu: Zrobilam test 4 dni temu i byl negatywny- kiedy powinnam zro

Nie róbmy halo z banałów, faceci mają inne mechanizmy zachowań seksualnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
można dodać troszkę wody, byle nie ciepłej, bo śledzie się pod wpływem ciepłej zalewy mogą rozciapciać)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

właśnie rozpoczął się 4dzień mojej dietki siedze sobie przd komputerkiem i popojam herbatke. [link widoczny dla zalogowanych] Dwa razy byłam u Mateusza i...
zobaczymy jutro mam nadzieje ze bedzie lepiej niz dzis Wiec nie piszcie ze trwa to latami. Jeżeli ktoś marzy o modelowej sylwetce, a jednocześnie podoba mu się zaproponowany schemat żywienia, niech rozpocznie dietę od dziś . Tutaj juz swiatecznie, kolorowo, \slodko\ (ach te wszystkie panettony, pandoro...)... Ja od pól roku stosuje tylko przerywany w każde jedne dzni,i nic....ale ja to już jestem na takim etapie że dziecko to bym może i już chciala miec [link widoczny dla zalogowanych]
A to jest bardzo: A dzisiaj widziałam reklamę i jest slim figura w tabletkach- coś dla leniwych i zabieganych. Ale co nas nie zabije , to nas wzmocni! MAM PYTANIE MAJE MAłżEJSTWO TRWOłO TYLKO 14 MIESIENCY WZIELIśMY śLUB Z TEGO POWODU żE BYłAM W CIąZY...NIE POWIEDZIAł żE BYł KARANY I żE MA NADZUR PROKURATORA.OKRAD MOICH RODZIćUW I ZAGROZIł żE ZABIEZE MI CURECZKE. szkotkę i pod nią białą bluzkę Plamy z rdzy!!! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do niedawna też miałam z tym problem, piłam ok litra, teraz staram się dojść do 1,5...
[link widoczny dla zalogowanych]
zaciągnęłam faceta na efekt końcowy (nie chciał oglądać całego programu) i aż otworzył usta ze zdumienia...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moze to pogoda czy cos?

A gdzie ty wykonywalas ten zabieg ?? [link widoczny dla zalogowanych] W umowie miałam zapisane, że po spłaceniu całej kwoty dostanę jeszcze gratis dodatkowy rondelek.
potem lekarz wziął mnei na ostatnie badanie i pyta - czy pani przypadkiem wody nie zeszły??? boże jak ja żałuje tej głupoty! Jaki adres? właśnie jestem po moim pierwszym razie śledzę to forum od kilku tygodni i się zastanawiałam czy to zrobić czy nie.. Miałem problem z psem często sikał mi na dywan ;/ i teraz ciężko mi się pozbyć tego zapachu. [link widoczny dla zalogowanych]
Czarownico zaprezentowałaś się tutaj jako wielki pustak bezbrzeżnie ograniczony i przypominasz pokolenie moherowych beretów. Ale ja wtedy nie miłam siły na użeranie się !!! Większość gwiazd bez makijazu wygląda normalnie, nie widziałam nigdy pięknej, ale naprawdę pięknej kobiety, która bez makijażu wyglądałaby jak monstrum. liżemy sb nawzajem c*pki wkładamy coś do niej i szybko r****my. a powiedz mi ten dermatix tylko nakladasz rano i na noc?? Czasami miły może spierdzielić robote a mi zależy bardzo bo chcę zrobić opadające powieki. tzn kasia ogolnie jest piękną, nie wiem po co jej te silikony były, teraz jej piersi są fatalne, ale nos to jak najbardziej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nio a jakie odzywki polecacie..??
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki won z reklamami !!! , widze, ze znasz sie na rzeczy Musze zagladac czesciej na wizaz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wieeeelki buziak dla kazdej z Was [link widoczny dla zalogowanych] Miła obsługa, wystrój salonu gustowny a przede wszystkim profesjonaliści!Polecam p.Gosie Sudoł.Jedyny minus to długie terminy oczekiwania ale warto
Przypadkiem trafiłam do sklepu fryzjerskiego, gdzie wreszcie kompetentna fryzjerka powiedziała mi o dekoloryzacji, ale akurat preparatu nie miała. Tu jest topik na ten temat , wiele sytuacji opisanych i wiele metod. Nie wiecie co się stało z Camille Albane z Karmelickiej???? Koszmarny byl...duzy jak cholera. Bydgoszcz tak trzymać!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Mam 25 lat i od 2 lat zdiagnozowane mięsniaki. salon na 2 pułku lotniczego 2 . Ćwiczenia 3 i 4: bardzo zależy mi na fachowej odpowiedzi. Po prostu muszę schudnąć , a to jest najleprzy sposób (chyba). musialam przygotowac krotka mowe na dowolny temat i potem byla krotka rozmowa z egzaminatorami (jeden z nich byl Niemcem). Przez te 10 lat po pierwszych zabiegach powiedzialem sobie ze juz nie pojde z tym nigdy do chirurga i jakos sam wycinalem sobie paznokcia jak poczulem ze wrasta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przekaże koledze że ,się do czegoś przydał
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale do rzeczy:
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam Natomiast co do wymiarów90-60-90 przy moim wzroście prezentowałoby się całkiem nieźle...no..może 2 cm dodałabym w biodrach i jeszcze 2 w biuście.Czyli..ideał:92-60-92
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedyś czesała modelki, od lat prowadzi własną firmę. [link widoczny dla zalogowanych] Chyba najbardziej się tego boję, ze nie będę mogła się pohamować i rzucę się na jedzenie.
Pozdrawiam. Mi garściami po myciu. Czesc wszystkim po przerwie postanowiłam napisać jak sie sprawy mają, a wiec: Ale do odwarznych świat należy To jestesmy juz 3 w Piemoncie Ty po tych kilku latach pewnie czujesz sie tu jak u siebie, podobnie jak Julii. [link widoczny dla zalogowanych]
Raz dałam się tak naciągnąć. Wczoraj spadek tylko o 0,1 kg! u mnie głód pojawia sie wieczorem jak L mnie już puszcza ale staram sie jeść bardzo niskokaloryczne produkty bogate w białko, jem witaminki i magnez oraz wit C, pije około 3-4 L wody, cisnienie mierze 2 razy dziennie i jest w porządku , po L mam powera ale jak sie narobie czy co tam inne to potem nic mi sie niechce , wystąpił u mnie mały problem z zaparciami ale jakoś daje rade Xenna. schiza totalna............... Kładę się spać około 22 i nic. Z przodu ma żółto-brązowy motyw, jest śliczna i w sklepie była taka ostatnia gotuje dla mnie, uczy sie polskiego, nosi bagaze, pyta co mam ochote robic, organizuje mi czas wolny, zebym sie nie nudzila..nie jest wlochaty i ma 182cm wzrostu jest wyksztalcony-(skonczyl uczelnie z 3-cim rezulatatem na roku).mam wszystkie zeby, nie dostaje roz z tesco, wakacje spedzam w domu jego rodzicow-oni wynosza sie dla mojego komfortu do rodziny, nie nosze husty, moj chlopak myje sie bardzo dlugo i dokladnie, nie ma oprow,zeby isc ze mna do kosciola.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tymczasowe Forum Wojenne Strona Gwna -> Wojna z MB Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin