Forum Tymczasowe Forum Wojenne Strona Gwna Tymczasowe Forum Wojenne
Eternal Hunters
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Nawet miałam przy sobie więc jej pokazałam.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tymczasowe Forum Wojenne Strona Gwna -> Wojna z MB
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: ro 21:33, 09 Kwi 2014    Temat postu: Nawet miałam przy sobie więc jej pokazałam.

Na podstawie przeprowadzonych badań stwierdzono, iż wydłużanie przerw między posiłkami do kilku godzin powoduje silne odkładanie się tkanki tłuszczowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
okazalo sie ze jest cala zaczerwieniona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sam był ordynatorem na położnictwie 20 lat, ale nie przyszło mi zapytać gdzie.

wczoraj miałam troszke podwyższone ciśnienie ale wieczorkiem wróciło do normy pije dużo, jem bardzo mało, śpie normalnie jak zawsze ale jak wstaje to nie jestem już taka ospała jak kiedyś [link widoczny dla zalogowanych] Natomiast plusy takich zabiegów są takie iż nie wymagają okresu rekonwalescencji.
Trochę się tu rozpiszę, więc z góry przepraszam choć mam nadzieję, że ktoś moją wypowiedź przeczyta. Czy te dane są aktualne? Rodziny nie mam bo wyjechałam na drugi kraniec Polski za nim a on mi teraz płaci. Witam. siemka??????? [link widoczny dla zalogowanych]
czy ktoś może podać mi dokładny adres i telefon do salonu pani Moniki Kozioł w Katowicach? A czarnych duzo, fakt. o mój ... Zajrzę tu jutro. 2. Nie wiem, moze ktoś by mi pomógł zinterpretować wyniki i upewnić się czy faktycznie jest ok, czy ja rzeczywiście nigdy nie chorowałam....? Ja moge polecic odkryty niedawno gabinet kosmetyczny Lico.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dr Broma mial tez pretensje, ze z mojego powodu czesc pacjentek uwaza, iz to on mnie operowal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jeśli chcecie mieć naprawdę fajna fryzure to polecam Pania Ilone z salonu trendy na ulicy karmelickiej..dla mnie rewelacja
i niech tak zostanie.

z praca dla opiekunek jest ciężko.
[link widoczny dla zalogowanych]
przeczytałam różne wypowiedzi na forum jestem zdesperowana na tyle że od dziś ćwiczę jestem ciekawa efektów Ja bym wybrała odcień czerwonego wina.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba wczoraj przećwiczyłam...
zmielona zupka z dodatkiem koperku jest THE BEST!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] ciesze sie nawet ze mu sie wczepil wie czemu sie boje teraz.
We wszystkich opiniach zawarte było jedno zasadnicze zdanie. nemira to super wieści!! Trwa raz na tydzień 1 min, max 5 min jesli uda mi się nie jęknąć w trakcie. bo przynajmniej ma w sobie troche zycia, Co jest dla nas osób dajacych sobie cos wstrzyknać wazną sprawą. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej, miał może ktoś z was usuwanego torbiele w klinice w warszawie na lidleya. Mija 5 dzień a u mnie żadnych skutów ubocznych, nawet dziesiaj nie miałam suchości no i zjadłam mniej niż w czoraj. Mozecie mi podpowiedziec w czym dr Broma jest najlepszy: - dziwna rzecz - ja osobiście do Kościoła chodzę z potrzeby nie na poszukiwania przedstawicielki płci pięknej. Miewałam je przed innymi operacjami i źle ich nie wspominam, tym bardziej, że po takim czymś chudnie się parę kilogramów, a to zawsze kobietkom się przydaje! Ile trzeba robić dziennie A6W bo nie wiem ile razy robić te ćwiczenie z góry dzięki za odpowiedź Rodzina chce zeby mieli zone turke, co jest dziewica, a nie jakas tam ruske/niemke/polke/dunke co miala juz kilku facetow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z przerwa obiadowa to licze ze uda mi sie porozumiec i nie bed emusiala jej brac.
Mam nadzieję że po jutrzejszej wizycie i zaleconym konkretnym leczeniu uda mi się szybko i bezpiecznie zajść i donosić ciążę
Czyzby wszyscy wrocili juz do kraju albo wybrali sie na wyspy?

No zapewne miałas jakiegoś nieproszonego gościa i jak mniemam powstał u Ciebie w wyniku stosowania hormonalnych środków antykoncepcyjnych...
[link widoczny dla zalogowanych]
w każdym bądź razie, jak jem za dużo troszkę i zaraz ją wypiję to po chwili już cuję że się w żoładku poluzowało troszkę. Nie można powiedzieć, które linie lotnicze są najtańsze, szukaj w necie i porównój ceny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Karina33- i co napiszesz mi maila, albo pogadamy wieczorkiem...naprawde musze isc do specjalisty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli sie ćwiczy to oczywiście ze sie tłuszczyk spala a mieśnie rosną . [link widoczny dla zalogowanych] Rzucaj to palenie w cholere W sumie palisz niewiele, i mysle, ze rzucenie nie powinno byc az tak ciezkie, ale skoro lubisz...to juz szanse maleja.
Nie wiecie czy te elektroniczne odstraszacze działają? Zrobilam je przed weekendem majowym bo wyjechałam troszke na odludzie wiec nie bylo widac lekkiej opuchlizny ale teraz juz jest super. Estonia - 29 pkt. Hot Girl to , że do ciebie napisałam akurat przed pólnocą jest dziełem przypadku , po prostu ostatnie minuty starego roku dłużyły mi się i chciałam się czymś zająć , a że akurat trafiłam na wiadomość od ciebie postanowiłam odpisać , tak jak już powiedziałam , żadna wiadomość nie pozostanie bez odezwu . W każdym razie uczulenia nie mam na pewno, wiem, bo brałam już kiedyś gynalgin i nic wówczas mnie nie swędziało. [link widoczny dla zalogowanych]
- chcą spłycić blizny potrądzikowe Następnym razem jak znowu będziesz chciała na mnie wyżywać swoje frustracje to zapraszam na mój topik , tam możesz sobie pisać na mój temat co tylko chcesz , uważaj może ci uwierzę Kupiłam prawie wszystko z wyprawki, jeszcze łóżeczko z pościelą i fotelik do samochodu. Na cienie pod oczami polecam marke Blane jest super Cieszę się, że tu trafiłam, bo czytając wasze posty mam wrażenie, jakbym sama wszystkie napisała. 40 minut, a nie mam tyle czasu żeby się w to zawsze bawić. Wszystkie dane z całego dnia zapisuję w kalkulatorze na:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gruba nic sie nie martw
[link widoczny dla zalogowanych]
mozna zrobic wszystko, naprawde, choc wiele zalezy od kasy;
Hej Aniuska!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Silvergold Margosiek cieszą mnie Wasze słowa.

Przy srednio 6 godzinnym procesie trawienia daje to maxymalnie 90g tluszczu z posilku. [link widoczny dla zalogowanych] Złote stroje,trzy wokalistki,które w kraju nic nie znacza w kupie wygladaja jak straganiary i sam artysta Wisniewski z bazarowym greendisco.Totalna klapa i wstyd.Wstyd,wstyd.Po trzykroć wstyd.
Chyba jednak najlepiej mozna nauczyc sie plywac na desce indywidualnie z instruktorem... Ja używam np. Oczywiście jest mi słabo czasami, szczególnie rano, ale to chyba nieuniknione. żebyś rozumiał, że problemy to lekcje, które musisz przerobić, aby Bańki chińskie mi pomogły, ale najlepsze efekty przyniosły tabletki ziołowe. [link widoczny dla zalogowanych]
to może i u Ciebie będzie mieć jakiś lepszy skutek.. Dość niepraktyczne. Zabieg trwał niecałe 30minut. ? slonceeeeee----popieram . Czy któraś z Was mogłaby mi napisać?
wali mnie to
[link widoczny dla zalogowanych]
T.02076256879, Usuwanie Blizn w Londynie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Została jeszcze dolna leżąca, która na razie leży i odpoczywa.
ale czytając tutaj niektóre wypowiedzi narodziły się u mnie pewne wątpliwości Dlatego chciałabym się upewnić...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a jaki masz kolor włosów?


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tymczasowe Forum Wojenne Strona Gwna -> Wojna z MB Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin